Rabu, 27 Mei 2009

WaJaRkaHHHH????

hidup ni macam2 cerita kan????
org tgok aku mcm org xder problem...tapi hakikatnya....hanya aku yg tau...
yela kan...klu hdup ni xder masalah, mmg la org tu sbnarnya yg bermasalah...
kdg2 aku rasa aku ni mcm ada 2...
biler aku kat luar, prgai aku mcm ni...
tapi, biler aku kat umah, perangai aku jdi lain lak..
aku x tau knpa???
aku sndri cuba utk berubah...tapi aku x dpt terima dier..
dier buat aku tensen....die wat aku jd gila...
aku bakal kaunselor..aku tau aku x patut layan dier mcm tu...tapi aku jugak insan biasa, aku x dpt terima dier sbb apa yg pernah dia wat dari dulu sampai sekarang..
aku da cuba, tapi aku tetap x mampu..
aku harap dia akan maafkan aku...
aku sayang dier tapi aku x dpt terima dier mcm mana org lain menerima kehadiran insan sepertinya dalam hidup mereka...
...hanya kepadaMu sahajalah aku berserah...
...moga terbuka hatiku untuk menerimanya dengan seadanya, dan semoga terbuka pintu hatinya untuk berubah...
...maafkanlah hamba Allah yang serba lemah ini....

3 ulasan:

  1. sabar la yer ila...
    ak rs ak ta sape yg k mksdkn..
    h,...seburk2 mn pun...ko kene igt siapa die dlm hdp kau...betapa pentingnye kehadirannye...sabar k..byk2 berdoa..
    ak tau, ko mesti rindu kat ak...hhahahha

    BalasPadam
  2. hmm...aku sntiasa ingt..tapi aku rasa ko msti da slh phm sape sbnrnya yg aku mksudkan...my life is to cmplicated...mgkin dier yg aku slalu critakan tapi ini bukan dier..hehe..xper la..biarla aku hanyut b'sama memori2 luka yg mgkin akan m'bri kebahagiaan di hari kelak...(",)

    BalasPadam
  3. siapa pun dia utk ko, aku hrap things will get better.. better in time maybe.. chaiyok2 ila..
    ini cabaran utk ko..
    kaunselor itu tdk perfect 100% tp harus mem-perfect-kan diri seboleh mungkin.. :)

    BalasPadam