Rabu, 9 September 2009

tetiba....

tetiba jek rasa macam nak taip smthing...
tapi x tau la..
raya yg makin dekat wat aku sikit gelabah tuk siapkan esemen2 nih..
x sgka plak ada esemen yg aku da terlepas pandang lak...
aku bila da mula gelabah akan cari mende lain utk 'coolkan' dirik sendiriku..
hmmmm...
antaranya..
akan ku cari crta2 yg sblm nih x penah aku carik...
hik3
citer pe eh???
****citer korea***
***mtv karaoke (melalak sndirian walauPON sore x cedap***
pastu aku akan bukak friendster kengkawan yg dah lama aku x penah jengah apatah lagi menalipon
n....aku akan lawat blog2 ntah saper tah...
Biler tgok blog kawan aku nih jadik rndu plak kat my PJJ Chenta..
tambah2 lagi view blog kawan kpd kawan aku nih yg da sama status ngan kawan aku nih
pastu ditambah plak ngan blog ntah saper tah yg aku jumpa
bila baca episod2 cHEnta dia 2
rasa macam ada persamaan lak ngan kisah CHENTAKU


***tapi x terpikio plak nak wat episod cinta gituk***

hak3
teringin plak rasa nak T***N cepat2
hik3
***abihkan dlu pinjaman kat PAMA aku tuh baru pikio nak T***N
hik3
BEDEBUSHHHHH!!!!
udah2
cukp2 ler tu
utamakan yg mana utama dlu k...
Nway...pape pon
aku nak ngucapkan

Selamat Berpuasa dan
Slmt menyambut Aidilfitri yg bakal menjengah x lama g
MAAF ZAHIR & BATIN
kada sabaran lagi nih handak bulik ka kampungku nun di Bagan Serai
lama kada suah mandangar orang basurahan
amun tahaga kina rami pang

kui3
hik3
sila buat muka konPIUS pada yang x phm k!!!

1 ulasan:

  1. wei..
    brapa byk kawan daaaaa:P
    aku baca beberapa kali pun dok paham g..
    yg part ucapan kpd org di bagan serai tu rasanya 70% aku paham.. ayat last tu yg SIK KAMEK paham...

    pepun...
    SLAMAT HARI RAYA.. hoho..

    BalasPadam